El partit entre el Manlleu i el Sant Cugat Futbol Club, amb triomf dels santcugatencs per 0 a 1, s’ha vist tacat per l’agressió del porter local, Ivan González, a l’àrbitre del matx, Gerard Creus. González ha donat una puntada de peu tot just quan l’àrbitre ha invalidat el gol del porter del Manlleu per marcar amb la mà i l’ha expulsat. A partir d’aquest instant, aficionats locals han baixat al camp i els jugadors SantCu han marxat ràpidament cap als vestidors.
Des del club santcugatenc, via twitter, s’han qualificat d”inadminsible i incomprensible’ la situació. A la mateixa piulada expliquen que el porter del Manlleu ha demanat disculpes a l’àrbitre abans que aquest tanqués l’acta. El club osonenc també ha condemnat l’incident, que titllen de ‘lamentable’ i consideren ‘totalment desvinculat dels valors’ de l’entitat’. Asseguren que ‘s’actuarà i es prendran les mesures necessàries’.
Des del club condemnem el lamentable incident que ha tingut lloc durant el partit d’avui a casa contra Sant Cugat, fet que es troba totalment desvinculat dels valors de l’AEC Manlleu. S’actuarà i es prendran les mesures necessàries.#futbolcat #1cat1
— AEC Manlleu (@AECManlleu) 27 de enero de 2019

