L’ascens a Plata de l’Handbol Sant Cugat: un binomi d’èxit entre plantilla i afició

El tècnic, Haritz Salvadó, i el jugador Sergi Germán lloen el paper de l'afició durant la temporada

250518-handbolsantcugat-a-handbolsantcugat.jpg
La història d'un ascens a Plata: afició i jugadors / Foto: Handbol Sant Cugat
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
18/05/25 a les 13:08h
 |  1 minut de lectura
Secció: Handbol

L’Handbol Sant Cugat ha pujat a Plata, segona categoria estatal, i un dels èxits és el binomi entre l’afició i l’equip. Ni la distància ni el llarg camí han evitat que l’afició estigués present a Còrdova per gaudir d’aquest ascens històric. Pel tècnic de l’equip, Haritz Salvadó, i el jugador Sergi Germán, “el paper de l’afició és clau perquè ens ajuden en tot moment. Som una família dins i fora de la pista”. Aquests és un dels arguments més potents que expliquen aquest èxit sense precedents a l’handbol santcugatenc. Cugat Mèdia ha parlat amb Haritz Salvadó i Sergi Germán tot just finalitzar el partit i assolir l’ascens.

Escolta-ho