L’assemblea del PSC ha donat suport aquest dimecres a l’ingrés del partit al govern amb Convergència i Demòcrates amb el 67% dels vots a favor, el 28% en contra i un 5% d’abstenció. El portaveu socialista, Pere Soler, ha agraït la confiança de la militància i del primer secretari, Miquel Iceta, que ha acudit a la trobada a la Casa de Cultura. Iceta ha afirmat que l’entrada del PSC és ‘el que convé ara a Sant Cugat’ i que donarà al govern ‘un caràcter més progressista’.
Una seixantena de militants de la formació ha acudit a la crida de Pere Soler, que ha convocat la trobada per explicar els detalls de les negociacions amb Convergència i del document de govern que es presentarà aquest dijous. En una entrevista a Cugat.cat, el socialista ha explicat que Convergència ha pactat amb el PSC perquè li dóna estabilitat.
Miquel Iceta
Si això es tradueix en un major suport a les eleccions, serà benvingut. Però no hi ha un càlcul electoral rere aquesta mesura. No està clar si els ciutadans apreciaran més una entrada al govern o ser a l’oposició. Creiem que això és el que convé ara a Sant Cugat i, per tant, si li convé a la ciutat, li convé al PSC.
Pere Soler
Convergència buscava un soci estable i no un soci amb altibaixos. Busca confiança, responsabilitat i un projecte. Un projecte que és diferenciat del seu però saben que el PSC és garant de paraula.
Soler ha subscrit les declaracions aquest dimecres a l’ACN de l’alcaldessa, Mercè Conesa, que ha dit que amb el PSC s’ha pogut redactar ‘un document interessant amb objectius per a la ciutat’.