L’Associació de Veïns de La Floresta ha posat en marxa una nova web sobre el districte que vol convertir-se en el punt de trobada de tots els veïns. La web informa de les activitats que organitzen les diferents entitats i aviat comptarà amb un fòrum perquè els florestans puguin posar-se en contacte i opinar sobre el districte.
De fet, la web ‘lafloresta.org’ ja existia de fa temps, però l’Associació ha decidit comprar el domini i renovar aquesta plana perquè l’antic propietari no podia actualitzar els continguts. Segons el president de l’Associació de Veïns, Oriol Ribera, Internet és una bona alternativa a la falta d’espais de relació que pateix el districte:
La web vol acabar convertint-se en un portal de La Floresta, i per això moltes entitats del barri ja tenen el seu propi espai, que gestionen independentment, dins d’aquesta web. Ens ho explica Pep Mas, que s’ha encarregat de la posada en marxa de la nova web:
Segons Mas, l’objectiu és aconseguir que aquest portal no només sigui un punt d’informació, sinó especialment, un espai d’opinió i participació.

