L’Obra Social de la Caixa col·laborarà en el projecte ‘L’Ateneu per a tothom’ de l’entitat santcugatenca amb 8.000 euros. L’entitat s’ha mostrat molt contenta del suport que tenen el seus projectes, però lamenten que el consistori no s’impliqui en cap proposta en particular.
L’Obra Social de la Caixa subvencionarà enguany 200 propostes culturals entre les quals es troba ‘L’Ateneu per a tothom’ de l’entintat santcugatenca. El president de l’Ateneu, Ramon Pros, s’ha mostrat molt satisfet del suport que ha rebut el projecte que busca acostar els nouvinguts a la cultura popular.
Ramon Pros
El coordinador de l’Ateneu, Joan Carles Busquets, ha aprofitat el moment per fer una crida a l’Ajuntament perquè s’impliqui de la mateixa manera que ho fan altres entitats privades i públiques. Segons Busquets, sobta que projectes com aquest no rebin ajut municipal.
Joan Carles Busquets
L’acord s’ha fet efectiu aquest dimarts amb una recepció i un pica pica a l’Ateneu. La directora de l’oficina Monestir de la Caixa, Maria José Aymar Ducet, ha estat l’encarregada de fer efectiu l’acord.

