L’atleta Jaël Bestué es classifica per a la final del Mundial de relleus amb la selecció espanyola

El combinat espanyol disputarà la primera final de la seva història en aquesta modalitat

220723-jaelbetue_mundial_foto_rfea_miguelezteam.jpg
Equip espanyol de relleus 4x100 metres / Foto: RFEA (miguelezteam)
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
23/07/22 a les 09:28h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

L’atleta santcugatenca Jaël Bestué ha fet història a l’atletisme espanyol assolint la primera final de la modalitat de relleus 4×100 metres al Mudial d’Oregón, als Estats Units. El combinat estatal disputarà aquest diumenge a les 4.30 h la final després de finalitzar subcampiones de la seva sèrie amb un nou rècord estatal de 42,61 segons. L’atleta olímpica, de 21 anys, continua assolint èxits en una temporada brillant amb el campionat d’Espanya sub 23 dels 100 metres llisos.

Fita històrica per a l’atletisme espanyol on mai, després de cinc participacions en els Mundials, l’equip de relleus femení de 4×100 metres s’havia assolit arribar a la final. L’equip estatal ho ha fet amb solvència de la seva sèrie només superada per l’amfitrió, els Estats Units. Jaël Bestué ha estat la segona participant del relleu amb un parcial molt bo de 10,17 segons que ha permès a les altres dues companyes assolir la final. Jaël Bestué, en declaracions a la Federació Espanyola d’Atletisme, ressalta el bon treball de l’equip.

Declaracions

Jaël Bestué

Hem fet una molt bona feina per arribar aquesta final.