El consell d’administració de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ha congelat les tarifes de tot el transport públic de cara al 2021. A més, amplia la caducitat dels títols adquirits aquest any fins al 31 de desembre de l’any vinent. La T-Verda, la T-16 i la T-compensació covid, això sí, mantindran la data de caducitat pròpia de cada títol. L’ATM pren aquesta decisió tot i el dèficit d’enguany del transport públic, 750 milions d’euros a causa de la pandèmia.
El conseller de Territori i Sostenibilitat, el santcugatenc Damià Calvet, s’ha mostrat “molt satisfet” a través de Twitter.
Molt satisfet de poder anunciar la congelació de tarifes pel 2021: un exercici de responsabilitat en temps d?emergència sanitària, social, econòmica, però també climàtica.
— Damià Calvet?? (@damiacalvet) December 21, 2020
La recepta per la mobilitat sostenible té un ingredient principal: més i millor transport públic. https://t.co/HwJwP1dKdG

