Valldoreix exigeix a Telefónica la retirada dels pals de fusta en desús

L'empresa té 30 dies per complir el requeriment de l'EMD de Valldoreix

Un dels pals que l'EMD ha demanat que es retirin
-->
Enllaç copiat al clipboard
14/05/26 a les 10:53h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

L’EMD de Valldoreix ha requerit la retirada dels pals de fusta i cablejat en desús a Telefónica en un termini màxim de 30 dies, a partir de la recepció de la notificació, enviada el passat 30 d’abril. Concretament, es sol·licita la retirada del material obsolet de l’avinguda Can Monmany, entre el carrer Brollador i fins a la plaça de les Oliveres, una intervenció que està pressupostada en uns 6.000 euros. Si un cop superats els 30 dies de marge a partir de la recepció de la notificació, Telefónica no ha iniciat les obres requerides, l’EMD passarà a actuar de manera subsidiària.

A més, l’EMD de Valldoreix imposa a Telefónica una primera multa coercitiva per import de 300 euros i adverteix als interessats que, en cas de nou incompliment del termini assenyalat, es procedirà a imposar una nova multa coercitiva, en aquest cas per una quantia d’entre 301 i 1.000€.

Un altre dels pals que l’EMD requereix que es retiri / Foto: EMD de Valldoreix

Un altre dels pals que l’EMD requereix que es retiri / Foto: EMD de Valldoreix