L’EMD de Valldoreix continua potenciant el compostatge casolà. Per segon any consecutiu, els veïns de Valldoreix tenen l’oportunitat d’adquirir els instruments necessaris per recuperar els residus orgànics que generen a casa. La novetat d’enguany és l’organització d’un curs que servirà per informar sobre el tractament dels residus.
Seixanta, vint més que l’any passat, és el número de compostadors casolans que l’EMD de Valldoreix repartirà aquests dies als veïns d’aquest territori. Enguany, la Diputació de Barcelona ha subvencionat la iniciativa amb 6.000 euros, que l’EMD destinarà, entre d’altres coses, a organitzar un curset per donar la informació bàsica per iniciar l’activitat. Així ho ha explicat la vocal de Serveis Urbans de l’EMD, Mercedes Rojo.
Mercedes Rojo
El curset, amb una durada d’una hora, tindrà lloc el proper dissabte 16 de desembre a la masia de Can Cussó a partir de les onze del matí. Els requisits per participar en el curs són estar empadronat a Valldoreix i no tenir cap compostador. La tècnica de Medi Ambient de l’EMD, Susana Gómez, ha explicat que el compostatge casolà és un procés natural on no s’utilitza cap mena de producte químic. Gómez ha destacat, a més, que amb aquesta pràctica es contribueix al procés de minimització de residus.
Susana Gómez
El curs tindrà lloc el proper dissabte a partir de les onze del matí, a la masia Can Cussó.

