Els autobusos que van als districtes i els interurbans continuaran passant per darrere de l’estació, un cop acabades les obres de vianantització de la plaça Lluís Millet. D’aquesta manera, l’equip de govern vol donar resposta, en part, a la preocupació de l’Associació de veïns del Centre-Estació, que creu que el pas dels autobusos per sobre de la plaça pot representar un perill pels vianants. De tota manera, les línies 1 i 2 del centre sí tindran parada a la plaça, davant mateix de l’estació dels FGC.
Després de les protestes engegades per l’Associació de veïns Centre-Estació, la tinent d’alcalde de Territori ha assegurat entendre aquesta preocupació, que ja havien expressat en les reunions fetes a l’inici del projecte. És per això que Mercè Conesa proposa que els autobusos que fan el trajecte dels districtes i també els interurbans continuïn passant pel carrer Andana, com fins ara, i no per damunt la plaça. No és el cas però de les línies 1 i 2 del centre, que sí que tindran parada davant l’estació. Segons Conesa, cal garantir la connexió entre els usuaris dels diferents transports públics.
La tinent d’alcalde ha reiterat també la voluntat de soterrar l’estació de FGC a Sant Cugat i de poder aprofitar aquests terrenys per fer una estació central d’autobusos. Mentre aquesta proposta no rep però el vistiplau de la direcció general de Ports i Transports, l’Ajuntament estudia poder fer una petita central al carrer Andana, on ja hi ha les parades dels autobusos municipals.
En aquest cas però, l’estació d’autobusos constaria només d’una marquesina gran i l’espai suficient per a 3 o 4 vehicles. Al proposta però s’ha d’acabar d’estudiar ja que la limitació d’espai dificulta una mica la proposta.

