L’equip de govern demanarà a la Generalitat accessos als Túnels de Vallvidrera en direcció Terrassa des de Can Gatxet

careto-conesa-bo1.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
11/02/05 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Urbanisme

L’equip de govern presentarà en el ple ordinari d’aquest mes de febrer una moció instant la Generalitat a construir connexions d’accés a Can Gatxet per entrar i sortir dels Túnels de Vallvidrera, direcció Terrassa-Manresa. La tinent d’alcalde de Territori ha explicat, però, que la petició ja està sobre la taula de la Direcció General de Carreteres del govern català.

En el ple municipal d’aquest mes, l’equip de govern presentarà una moció en la qual es demana a la Generalitat que construeixi a la zona de Can Gatxet entrades i sortides dels túnels de Vallvidrera en direcció Terrassa-Manresa. I és que, ara per ara, en aquest punt només es pot accedir als Túnels de Vallvidrera en direcció a Barcelona i només poden entrar a Sant Cugat, per la sortida de Mira-Sol, els vehicles que vénen de la capital catalana. En canvi, no és possible accedir a l’E-9 per anar en direcció Terrassa-Manresa. Així ho ha explicat la tinent d’alcalde de Territori, Mercè Conesa.

Segons Conesa, aquesta petició ja ha estat enviada a la Direcció General de Carreteres, i ara estan a l’espera d’una resposta, però des del consistori consideren que és una bona proposta per tal de descongestionar una zona important de la rotonda coneguda com l’hipòdrom.