L’equip de govern treballa per convertir el
Barbany ha fet aquestes declaracions en l’entrevista de meitat de mandat de Cugat.cat.
Joana Barbany
L’e-administració
El govern local continua treballant, d’altra banda, en el concepte de l’e-administració. Barbany ha explicat que la idea és que en un futur es puguin fer les tasques mes ordinàries a través del telèfon mòbil, com les que actualment ja es poden fer a través de la web. A més, volen oferir una Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) predictiva perquè, en el període de dos anys, els ciutadans no hagin d’estar pendents de saber quins tràmits els toca fer, sinó que sigui l’administració qui els ho digui.
Joana Barbany
Mòbils intel·ligents
Joana Barbany ha explicat que continuen en el procés de buscar alternatives als mòbils intel·ligents, que actualment hi ha al mercat per als treballadors municipals. L’objectiu és trobar aparells que no continguin minerals provinents de mines en conflicte armat i que hagin estat produïts sota unes condicions de treball justes al llarg de tota la cadena de subministrament. Seguint aquesta premisa, fa 16 mesos
van adquirir 10 aparells de la firma holandesa Fairphone, que promouen el comerç just. És una prova pilot que, tot i continuar en marxa, no està donant els resultats esperats ja que set dels 10 mòbils no han acabat de funcionar correctament.
Sant Cugat ve de gust El Sant Cugat ve de gust
es mantindrà per als propers anys, ha confirmat Barbany. La tinenta d’alcalde ha explicat, però, que estan valorant si fer una cita
anual o cada dos anys, amb l’objectiu de continuar promocionant la gastronomia i el comerç santcugatenc.