Les Abelles, Múrcia i Industriales, rivals del Rugby Sant Cugat femení al play-off d’ascens

rugbi_santcugat_fem_ue_santboiana_18_19.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
04/03/19 a les 13:10h
 |  1 minut de lectura
Secció: Rugbi

El primer equip femení del Club Rugby Sant Cugat ha quedat enquadrat al grup B de la fase d’ascens a Divisió d’Honor. Les Abelles de València, el Múrcia i l’Industriales madrileny es jugaran les dues places per accedir a les semifinals.

L’equip d’Albert Casorrán inicia el camí d’ascens a la Divisió d’Honor i ho farà amb la primera jornada d’aquesta fase al camp de les Abelles de València. El cap de setmana del 16-17 de març rebran el Múrcia i el 23-24 s’enfrontaran amb l’Industriales a la Guinardera. El tècnic, Albert Casorrán, ressalta que ara han de competir al màxim i aprendre d’aquesta experiència que els farà crèixer com a equip.

Declaracions

Albert Casorrán

Volem competir tots els partits, les Abelles i Industriales són molt durs.