Les activitats esportives de Festa Major suspeses per la pluja no es faran

esports_fm12_esportalcarrer.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
02/07/12 a les 20:18h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

Les activitats esportives de Festa Major suspeses per la pluja no es reprendran. L’Ajuntament ha decidit traslladar part dels actes pendents al tercer diumenge de juliol, però l’Esport al Carrer i el torneig de pàdel no es duran a terme. Així ho ha explicat en la roda de premsa de balanç l’alcaldessa, Mercè Conesa, que ‘valora positivament’ la implicació de les entitats esportives durant la Festa Major.

Finalment, l’últim dia de l’Esport al Carrer i la semifinal masculina del torneig de pàdel així com les finals masculina i femenina han quedat anul·lades. El consistori ha acordat que part de les activitats suspeses per la pluja d’aquest diumenge se celebrin el tercer diumenge de juliol. Les esportives, entre d’altres, s’ha decidit que no es reprenguin. En la roda de premsa de balanç de Festa Major, l’alcaldessa, Mercè Conesa, ha destacat la importància de les activitats esportives.

Declaracions

Mercè Conesa

Les activitats esportives les valorem positivament. Com a entitats, les esportives també volen ser presents a la Festa Major.

Les activitats que es duran a terme són el Correfoc Infantil, el sopar popular de l’Espai d’Arrel i la projecció d’imatges de la festa. En canvi, les propostes contractades com els concerts de Se Atormenta una Vecina i d’havaneres es recuperaran a la festa grossa de l’any vinent.