Les associacions de comerciants de Sant Cugat encaren les rebaixes d’hivern amb optimisme

180105-rebaixes-hivern.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
07/01/18 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Economia

Les associacions de comerciants Sant Cugat Comerç (StC) i Centre Vila donen el tret de sortida a les rebaixes d’hivern amb optimisme. Les entitats creuen que la campanya de descomptes d’enguany pot ser ‘excepcional’ i insten els santcugatencs a fer les seves compres al comerç local.

Tot i que la normativa actual permet fer descomptes tot l’any i durant la campanya de Nadal ja s’han pogut veure cartells anunciant rebaixes a diferents comerços, les associacions de la ciutat afronten la campanya d’hivern amb especial entusiasme. Ho ha explicat a Cugat.cat el gerent de StC, Jesús Carballo.

Declaracions

Jesús Carballo

Ho esperem perquè potser la campanya de Nadal, tot i que ha estat bona, no ho ha estat tant com esperàvem. Això ens fa pensar que molta gent s’ha esperat a fer determinades compres a les rebaixes.

La presidenta de l’associació Centre Vila, Maria Calopa, també s’ha mostrat optimista.

Declaracions

Maria Calopa

Un any més l’encarem amb ganes. Creiem que funcionaran com cada any malgrat que hi ha hagut algunes botigues que ja han començat. El plat fort de rebaixes començarà a partir del dia 7 com esperen molts clients.

Durant les primeres setmanes les entitats han anunciat uns descomptes d’entre un 20 i un 40%, tot i que hi ha comerços que comencen la campanya amb reduccions de fins al 50 i el 70%. Les associacions de comerciants han aprofitat per fer una crida als santcugatencs a comprar al comerç de proximitat. En aquest sentit, Carballo també ha demanat als ciutadans que s’acostin a les botigues de Sant Cugat en lloc de comprar per Internet per garantir ‘la supervivència del sector’. La regidora de Comerç, Mayte Pérez, també ha fet aquesta crida als veïns.

Declaracions

Mayte Pérez

Volem continuar demanant als santcugatencs que comprin al comerç local. Que facin la despesa a les botigues que tenen a la ciutat. Així entre tots vetllem per una bona economia i fem que no es perdin llocs de treball i que cap botiga hagi de tancar.

El període de rebaixes s’allargarà fins al 6 de març.