Les EMD demanen visibilitat en les eleccions municipals

-->
Enllaç copiat al clipboard
29/03/15 a les 12:48h
 |  1 minut de lectura

L’Agrupació d’EMD de Catalunya demana visibilitat per a aquestes administracions, especialment durant la campanya electoral i els comicis municipals. De fet, l’agrupació, que aplega la seixantena d’EMD del país, ha presentat aquest dissabte dos vídeos institucionals per donar-se a conèixer i explicar a la ciutadania què són i com funcionen. A més, l’agrupació té previst enguany publicar els resultats electorals a la seva web per facilitar aquesta visibilització.

Les EMD de Catalunya volen tenir presència durant la campanya electoral i les eleccions, sobretot per acostar a la ciutadania aquestes administracions. El president de l’Agrupació d’EMD de Catalunya i president de l’EMD de Valldoreix, Josep Puig, ha explicat que allò que busquen és tenir més visibilitat.

Declaracions

Josep Puig

Hi ha EMD a tot Catalunya i per això és important que tot Catalunya es faci ressò dels resultats d’aquests nuclis de població que moltes vegades són oblidats.

La presentació de la campanya aquest dissabte també ha tingut la presència del vicepresident de l’Agrupació d’EMD de Catalunya i president de l’EMD de Bellaterra, Ramon Andreu.