Les escoles esportives arriben a P3

escolesesportives.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
20/11/08 a les 20:02h
 |  1 minut de lectura

Els infants de P3 podran gaudir de les Escoles Esportives de Nadal per primera vegada. D’aquesta manera l’oferta de l’activitat engloba tots els alumnes del cicle d’educació infantil i primària.

Tot i ampliar l’oferta de les Escoles Esportives de Nadal, el nombre de places serà el mateix, un total de 300. Aquestes places es dividiran en 2 torns, un de primer que se celebrarà del 22 al 24 de desembre i el segon que s’organitza del 29 al 31 del mateix mes. Les activitats físiques i esportives que podran gaudir els infants tenen com a objectiu l’entreteniment, la formació i l’educació dels nens i nenes. Així com també cada joc s’adapta al nivell motriu de cada edat. La cinquena edició de les Escoles de Nadal arriba amb la novetat dels infants de P3. La coordinadora de les Escoles Esportives, Ester Garcia, diu que els pares ho demanaven.

Declaracions

Ester Garcia

Aquesta novetat arriba per una demanda dels pares i també de les escoles

El periode d’inscripcions s’obre l’1 de desembre i els preus oscil·len entre 42 i 67 euros, depenent de la franja horaria que es triï.