Les imatges del laboratori d’investigació animal Vivotecnia, on es produïen maltractaments, no són casos aïllats

El podcast del Cau Amic aborda els casos de maltractament animal al laboratori Vivotecnia

210422-vivotecnia-cau-amic-animals.jpg
Gos de raça Beagle engabiat al centre d'investigació animal Vivotecnia de Madrid / Foto: Carlota Saorsa - Cruelty Free International
-->
Enllaç copiat al clipboard
17/04/21 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

L’escriptora i col·laboradora del blog ‘El caballo de Nietzche’ Lucía Arana alerta de l’abús que es fa d’experimentació amb animals. Ho ha dit al podcast del Cau Amic, on ha reflexionat sobre el cas de maltractament al laboratori madrileny Vivotecnia. A l’espai, a més de condemnar aquestes situacions, es llença un missatge de promoció del comerç responsable per cercar alternatives.

Escolta-ho

La secció ‘Cau Amic’ aborda el benestar animal, en particular dels gats i gossos. Cada setmana l’espai ajuda a conèixer millor aquests animals i reivindica el seu benestar. L’espai és possible gràcies a la col·laboració de l’equip de voluntaris de Cau Amic, refugi que dona auxili i acollida temporal a animals de companyia abandonats o perduts que ho necessiten. S’emet cada dijous al programa ‘Hora Sant Cugat’, al 91.5 FM, i també es pot descarregar, per escoltar-lo en format podcast, des de qualsevol lloc en qualsevol moment.