Les JERC reiteren que no s’ha celebrat el festival Connecta ‘per culpa de l’Ajuntament’

jercoci.JPG
-->
Enllaç copiat al clipboard
16/04/08 a les 14:14h
 |  1 minut de lectura

Les Joventuts d’ERC (JERC) de Sant Cugat denuncien que ‘per culpa de la política d’oci nocturn de l’Ajuntament’ aquest cap de setmana no s’ha celebrat el festival de música Connecta, que enguany hauria arribat a la seva cinquena edició. Les joventuts republicanes tornen a demanar al consistori la construcció de la sala de concerts i permisos per fer activitats més tard de mitjanit.

En el marc de la campanya per denunciar la gestió de l’Ajuntament de l’oci nocturn pel jovent, la branca juvenil ha recordat que aquest cap de setmana s’hauria d’haver celebrat el Connecta. La delegació local reivindica que el festival de música de les JERC del Vallès és una de les principals oportunitats dels grups novells de la comarca per triomfar en el panorama musical català i que ara ‘ha desaparegut del mapa’. Escoltem el secretari d’organització de les JERC de la ciutat, Bernat Picornell.

Declaracions

Bernat Picornell

El fet de no celebrar el Connecta és una constatació del fet que les polítiques de CiU no tenen en compte el jovent.

Les JERC han reiterat les seves demandes al consistori de la ‘construcció immediata’ de la sala de concerts i permisos per fer activitats més tard de mitjanit.