Uns 160 alumnes de 6è de primària de les escoles Collserola, Pi d’en Xandri, Joan Maragall i Gerbert d’Orlhac celebren aquest dimecres al pav 3 la cloenda de les segones Jornades Interescolars organitzades per Paidos, l’empresa que gestiona el temps de migdia i menjador d’aquests centres. De dues a quatre de la tarda, els participants es relacionaran per tercer cop aquest curs a través de la pràctica esportiva.
Aquesta és l’última de les tres trobades programades per aquest curs. Les dues primeres han consistit en una intercanvi de visites entre el Pi d’en Xandri i el Joan Maragall i el Collserola i el Gerbert d’Orlhac, amb l’esport sempre com a protagonista. La iniciativa es va posar en funcionament el curs passat amb tres escoles. Un dels objectius, com explica un dels organitzadors, Jordi Muñoz, és que els estudiants de l’últim curs de primària coneguin futurs companys d’institut.
Jordi Muñoz
A la cloenda d’aquest dimecres cada escola participarà amb els seus equips a les diferents estacions on hauran de practicar diferents esports.

