Les jugadores del Junior Carlota Petchamé i Gigi Oliva disputaran els Jocs Olímpics

Les dues representants del club blau-i-negre disputaran la cita olímpica amb la selecció espanyola

210705-petchame_guinea_font_carlotapetchame.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
05/07/21 a les 08:40h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

Les jugadores del Junior Carlota Petchamé i Gigi Oliva disputaran els Jocs Olímpics de Tòquio amb la selecció espanyola d’hoquei herba. El combinat espanyol afronta aquesta cita després d’assolir la medalla de bronze al darrer Europeu. Petchamé, amb més de 200 partits jugats, afronta el seus segons Jocs Olímpics i Oliva competirà per tercera vegada en una cita olímpica. El seleccionador, Adrian Lock, ha convocat 16 jugadores amb l’objectiu de millorar la vuitena plaça dels Jocs de Rio 2016. Les dues jugadores egarenques són peces clau al combinat estatal.