Les Lectures a la Fresca arrenquen amb un muntatge shakespearià de 360º

-->
Enllaç copiat al clipboard
02/07/15 a les 00:25h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

‘Molt soroll per res’, de la companyia Parking Shakespeare, ha donat el tret de sortida a l’11a edició del cicle Lectures a la Fresca que enguany està dedicat a les obres de William Shakespeare. El muntatge ha arrencat els aplaudiments dels més de 200 d’assistents que han gaudit d’un muntatge sense escenari on el públic envoltava l’espai on s’han desenvolupat els actors.

‘Molt soroll per res’ és una comèdia romàntica ambientada a Sicília sota el regnat de Pere d’Aragó on els diàlegs entre els personatges prenen el protagonisme de la història. Els Amics de Pedra i Sang han convidat la companyia Parking Shakespeare, que acumula set anys de representacions de les comèdies del dramaturg anglès. Les seves representacions són sempre a l’aire lliure. L’actor i director artístic de la companyia, Pep Garcia, ha explicat que la voluntat és convertir els muntatges en una festa.

Declaracions

Pep Garcia

Fa set anys que fem comèdies de Shakespeare a l’aire lliure. Sempre volem donar un to diferent amb diferents directors. Avui volem que sigui una festa tota l’estona.

De fet, la companyia segueix una tradició anglosaxona de representar muntatges teatrals en parcs i places a l’aire lliure. La directora de Pedra i Sang, Dolors Vilarasau, ha apuntat que d’aquesta manera es vol importar aquesta manera de fer i, al mateix temps, homenatjar la trajectòria de Parking Shakespeare.

Declaracions

Dolors Vilarasau

És una tradició anglosaxona, on a tots els parcs fan representacions de Shakespeare. Ells ho han exportat amb un gran èxit. És una bona oportunitat per descobrir la bona feina de la companyia.

dijous de la setmana vinent al Celler Modernista.