Les obres al pavelló de voleibol de Sant Cugat a Valldoreix i de Can Llobet a la Floresta estaran finalitzades d’aquí a setmanes. Així ho ha confirmat el regidor d’Esports, Xavier Amador, a Cugat.cat
La imatge de dues instal·lacions esportives de Sant Cugat està a punt de canviar totalment. El pavelló de Can Llobet a la Floresta tindrà un nou local social per a l’Olimpyc Floresta i també servei de bar. Aquestes són algunes de les millores més destacades d’aquest equipament. El pavelló de voleibol de Sant Cugat a Valldoreix també quedarà totalment arranjat en dues setmanes. Xavier Amador, regidor d’Esports.
Xavier Amador
I d’instal·lacions que canvien d’imatge a d’altres que s’han de construir. Segons Xavier Amador, d’aquí a dues setmanes es coneixeran tots els detalls del Complex Esportiu de Mira-sol tant l’inici d’obra com el de finalització.

