Les obres per canviar el paviment del pavelló de Valldoreix es fan aquest agost

omet_jocs_escolars_voleibol_4_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
02/08/13 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El pavelló de voleibol de Sant Cugat a Valldoreix és un dels equipaments esportius municipals que es milloren aquest estiu a càrrec del pressupost d’inverisons d’esports de 2013. Algunes obres ja han començat, però la més important, el canvi de superfície, tindrà lloc aquest agost. El final de les obres, amb un cost total de 107.883 euros, es preveu per a principis de setembre.

Les primeres actuacions ja han començat fa uns dies, però la més reclamada és el canvi del terra, almenys per part del principal usuari de l’equipament, el Club Voleibol Sant Cugat. La superfície sintètica actual se substituirà per un paviment vinílic de nou milímetres de gruix en dos colors, taronja la pista central i blau la resta. La superfície total serà de 1.130 metres quadrats. L’empresa Via Global Flooring, S.L és l’encarregada de dur a terme les obres, que representen una inversió de 62.841 euros. A la façana del costat del pàrquin s’està fent una obertura per instal·lar una porta de garatge que permeti accedir directament a la pista per fer manteniments. L’empresa adjudicatària d’aquest obra és Conscatgruo, S.L i INMAVA, S.L de la col·locació de la porta basculant. També hi ha prevista una actuació en els finestrals del pavelló per evitar l’entrada d’aigüa, a càrrec de l’empresa Cristaleria Metalisteria Alum-Factory i per últim la substitució de llums a la pista, que farà Citelum Ibérica, S.A. La previsió és que a principis de setembre les obres estiguin acabades, per tant, en principi, no afectarà a la rutina del CV Sant Cugat, que el curs vinent tindrà pista nova per estrenar-se a Superlliga.