Les
D’altra banda, Soler ha assegurat que està en “comunicació constant amb el ministeri de Foment” i que té “el compromís verbal” que els trams prioritaris d’apantallament seran els “de Cabrera, Molins de Rei i Sant Cugat”. També ha explicat que “el projecte està aprovat, però des de Madrid no s’ha retornat la carpeta a Barcelona”. Soler també ha recordat que “quan desapareguin els peatges i el rescat de les autopistes, de cara a setembre o octubre, el trànsit augmentarà considerablement”.
Altres temes que s’han tractat al consell de barri
A banda de l’apantallament de l’AP-7, en aquest consell, presidit per la regidora Pilar Gorina, també s’ha explicat la posada en marxa de la Zona de Baixes Emissions i els projectes guanyadors dels pressupostos participatius. Entre les preocupacions de la ciutadania, destaquen les queixes dels veïns de la zona de Mas Gener a causa de les plaques d’amiant que hi ha abandonades en aquella àrea i l’estat del Pla de Modificació Urbanística de Can Cabassa. Sobre aquest últim tema, la presidenta del consell ha aclarit que “no hi ha novetats” i que no creu que es reprengui aviat.
