Les PB Sant Cugat i Mil·leni mostren bona sintonia amb el manifest pel dret a decidir

penyes_blaugrana_1213_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
07/06/13 a les 20:11h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Altres

La Penya Blaugrana Sant Cugat i la Penya Mil·leni Sant Cugat es mostren d’acord amb la defensa del dret a decidir i el suport a la declaració de sobirania del Parlament, eixos en què es basa el manifest impulsat aquest dijous des del món penyístic blaugrana. Una desena de penyes han generat aquesta iniciativa, a la qual la Penya Blaugrana té previst adherir-se d’aquí a dues setmanes.

Un grup de 10 penyes blaugranes han impulsat i presentat un manifest per donar suport a la declaració de sobirania aprovada pel Parlament, considerant, segons diu el manifest, que ‘catalanisme i democràcia són ara al llindar de la nostra llibertat, eixos fonamentals del context polític i social’. A la iniciativa, que pretén estendre’s al 90% del prop de 600 penyes blaugranes arreu de Catalunya i arribar també a penyes a l’estranger, s’hi pot sumar d’aquí a dues setmanes la Penya Blaugrana Sant Cugat. I és que segons el vicepresident de la Penya, Joan Carles Galofré, la sintonia del manifest és acord amb els principis de l’entitat.

Declaracions

Joan Carles Galofré

A la propera junta farem les consideracions necessàries, però el manifest està en sintonia amb el pensament de la Penya.

De la seva banda, el president de la Penya Mil·leni Sant Cugat i exprecandidat a la presidència del Futbol Club Barcelona, Jaume Guixà, es mostra partidari dels principis que sorgeixen del manifest. Abans que la Penya Mil·leni s’hi adhereixi, però, Guixà vol examinar a fons el contingut de la proposta.

Declaracions

Jaume Guixà

Qualsevol manifest que s’expressa amb un sentiment democràtic, jo crec que és bo conèixer el contingut i a partir d’aquí poder manifestar-nos.

L’objectiu d’aquesta nova iniciativa és haver pogut contactar amb totes les penyes catalanes del Barça abans del 30 de setembre.