Les santcugatenques Rodríguez i De La Torre, a pel títol de campiones d’Espanya cadet

-->
Enllaç copiat al clipboard
13/12/05 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Handbol

Les santcugatenques Berta Rodríguez i Andrea De La Torre disputaran amb la selecció catalana d’handbol el Campionat d’Espanya cadet que tindrà lloc a Màlaga del 2 al 8 de gener. El conjunt català, vigent sotcampió d’Espanya, parteix com el gran favorit.

Les exjugadores de l’Handbol Sant Cugat Berta Rodríguez i Andrea De La Torre, ara al Sant Quirze i La Roca, respectivament, estan segures que aquest any el campionat d’Espanya cadet serà català, si res no falla. Totes dues jugadores s’entrenen cada diumenge amb la selecció a diferents punts del país i a falta de 8 sessions d’entrenament, la jugadora Berta Rodríguez descriu l’objectiu de l’estatal.

L’any passat la selecció catalana es va quedar a un pas d’aconseguir el Campionat quan ningú les coneixia, però aquest any Rodríguez assegura que causaran por a la resta d’equips rivals.

El rival més complicat serà Andalusia que any rera any mostra un bon joc a la pista i a més tornen a tenir el factor camp a favor. El campionat es disputarà del 2 al 8 de gener a Màlaga.