Més de 250 participants han disputat la 3a edició del torneig escolar d’escacs de Sant Cugat, organitzat pel Club Dos Torres Sant Cugat aquest diumenge al pavelló de la Guinardera. La competició és la més gran de Catalunya reunint escaquistes d’una sola ciutat. Els participants s’han dividit en la categoria Rei ( 1r a 3r de Primària), Reina (4t a 6è de Primària) i Dos Torres (ESO, Batxillerat i pares). Els equips de Primària estan integrats per entre quatre i set jugadors, mentre que els d’ESO, Batxillerat i pares tenen entre tres i cinc integrants.
Els taulers, protagonistes
El pavelló de la Guinardera s’ha omplert de molts taulers i peces d’escacs que han tingut molt de moviment per parts dels participants del torneig. S’han anat succeint diferents rondes amb l’arribada dels jugadors i jugadores col·locant-se en el lloc correcte. Els delegats tenien la missió d’estar atents a la taula assignada i després portant els resultats de les partides. Concentració màxima dels participants per escollir l’estratègia i jugades a fer.
