El Teatre-Auditori acollirà el 8 de febrer un concert homenatge al desaparegut violonista santcugatenc, Albert Sàrrias. L’Escola Fusió, on Sàrries impartia classes, organitza aquest acte amb l’objectiu de difondre la vessant humana i professional d’aquest artista.
Albert Sàrrias va morir el novembre de 2001 a causa d’una malaltia terminal. La seva mort sobtada, als 37 anys, va commocionar als alumnes i companys de l’Escola Fusió, on el violinista treballava com a professor des de feia 17 anys. L’artista santcugatenc, que va iniciar els estudis als 9 anys, era conegut per la seva senzillesa i l’entrega als seus alumnes. Aquests van ser els principals beneficiris dels coneixements de Sàrrias, que va ser el primer català en llicènciar-se en la tècnica Suzuki. La directora de l’Escola Fusió, Gemma Navarra, ha parlat dels mètodes d’ensenyament que impartia Sàrrias:
Donada la gran aportació que Sàrrias va fer a la comunitat musical santcugatenca, l’Escola Fusió organitza un concert homenatge al Teatre-auditori amb l’objectiu de reunir als seus alumnes, amics i companys. Un acte on no hi faltarà la família del desaparegut violinista. Dolors Sàrrias, ha parlat de la vocació del seu germà:
Les entrades es podran adquirir a partir d’aquest dissabte a l’Escola Fusió. La venda dels tiquets aniran destinats a la gravació del concert en disc compacte i vídeo, que realitzaran respectivament, el músic Jordi Barceló i TV de Sant Cugat.

