L’esgrima i els escacs continuen creixent a la nostra ciutat amb moltes activitats

El programa 'Esport en Marxa' ha parlat d'aquests dos esports i de Carles Domènech i Mariona Munné

250331-esportenmarxa-a-cugatmedia.jpg
Miquel Ojeda, director de l'Esgrima Sant Cugat al programa 'Esport en Marxa' / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
08/03/25 a les 12:46h
 |  1 minut de lectura

L’esgrima i els escacs són dues de les modalitats esportives que més han crescut a casa nostra en aquests últims anys. De fet, la creació del Club Esgrima Sant Cugat fa tres anys ha potenciat aquest esport amb una setantena d’esportistes i amb el torneig infantil Sant Jordi que reuneix més de 350 participants de tota Europa a la nostra ciutat. El Club d’Escacs Dos Torres Sant Cugat, amb any i mig d’existència, continua promocionant aquest esport amb un torneig escolar que arribarà al juny amb prop de 300 participants. L’espai radiofònic també ha parlat amb el jugador santcugatenc del Club Patí Calafell, Carles Domènech, i amb la palsita de la UESC Mariona Munné.

Escolta-ho