L’espai cultural Lluís Ribas acull, des d’aquest dimarts, una nova entrega de la producció novaiorquesa de l’artista local. L’acte inaugural de la mostra permanent, que ha comptat amb una trentena de persones, s’ha acompanyat de la presentació del llibre ‘Llegir la signatura’, una guia pràctica per analitzar les diferents rúbriques, de Maria Teresa Graells.
Descobrir la personalitat d’un mateix a través de la pròpia signatura. Aquest és l’objectiu del llibre ‘Llegir la signatura’, escrit per la diplomada en grafologia Maria Teresa Graells. L’autora ha explicat al magazín ‘Sant Cugat a Fons’ de Cugat.cat (91.5 FM), abans de la presentació en públic, que el llibre està destinat a tothom qui vulgui fer una autoavaluació i també a nivell professional, dins de departaments de Recursos Humans.
Maria Teresa Graells
De la seva banda, Lluís Ribas exposa les seves pintures en una obra permanent. Abans de la inauguració el pintor ha afirmat que està preparant una altra mostra a Nova York, prevista d’inaugurar d’aquí dos anys.
Lluís Ribas
L’espai-Club d’art Lluís Ribas està ubicat a la plaça de l’alcalde Magí Bartralot.

