L’espectalce de circ ‘Rudo’ arriba avui al Teatre-Auditori en doble sessió

rudo-web-ta.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
21/05/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

El vestíbul del Teatre-Auditori acull aquest dissabte l’espectacle ‘Rudo’ de la companyia Manolo Alcántara. La funció de circ, que es fa en doble sessió a les set de la tarda i a les nou del vespre, té un aforament limitat per a 120 persones i les butaques no són numerades.

A ‘Rudo’ es presenta un espectacle protagonitzat per un home que crea torres i figures amb caixes de fusta. Una funció d’equilibrisme a partir de fràgils construccions. L’actuació té música en directe amb violí i violoncel, que fa de contrapès líric a l’esforç del personatge. El director de la companyia, Manolo Alcántara, ha analitzat el muntatge.

Declaracions

Manolo Alcántara

És un espectacle que parla de l’esforç, té equilibris i desequilibris. El risc es comparteix amb el públic. Grada i públic formen part de l’escenografia.

L’entrada té un preu de 10 euros i l’espectacle es podrà veure en dues funcions a les set de la tarda i a les nou del vespre.