L’exposició ‘Alehop’ mostra personatges creats a partir de materials utilitzats

alehop_musa_showroom.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
12/04/12 a les 21:33h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

Les escultures de l’artista santcugatenc Ignacio Foj, fetes amb tot tipus de material reaprofitat, es poden veure fins el segon dissabte de maig a l’espai Musa Showroom, a la Floresta. L’exposició titulada ‘Alehop’ permet descobrir diferents personatges com ‘El germà petit de Godzilla’ i ‘L’incansable nedador olímpic’.

‘Alehop’ vol recollir l’essència de la fira de monstres com la de Tod Browning. L’artista santcugatenc Ignacio Foj ha explicat a Cugat.cat què recull l’exposició.

Declaracions

Ignacio Foj

La mostra presenta petits monstres creats a partir de materials i objectes que la gent ja no fa servir.

A més, aquest dissabte, al mateix espai, es presentarà el projecte ‘Leña de Luxe’, dels escultors florestants René Muelle i Ariane Patout, que han transformat soques i arbres morts dels boscos en cadires, escales i ‘mobiliari domèstic de la natura’.