24/05/26 a les 11:19h
|
1 minut de lectura
Secció:
Esports
El primer equip femení de l’Handbol Sant Cugat assoleix, per primera vegada, l’ascens a Divisió d’Honor Plata, tercera categoria estatal, en un èxit sense precedents a l’handbol santcugatenc. Les d’Hector Gómez han finalitzat campiones del sector disputat a Errenteria (Guipúscoa). Les santcugatenques han superat l’Erreka navarrès (21-29), l’amfitrió, l’Ereintza Bitek (19-27) i l’Alfarnatejo Ciudad Jardín de Màlaga (26-27).
Tags:
