L’Handbol Sant Cugat visita la pista del Terrassa, invicte com a local

Els santcugatencs juguen aquest dissabte, a tres quarts de sis, a pista egarenca

201104-handbolsantcugatarxiu_font_cugatmedia.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
05/11/20 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Handbol

L’Handbol Sant Cugat visita la pista de l’Handbol Terrassa aquest dissabte, a tres quarts de sis de la tarda, a la sisena jornada del grup D de la Primera Estatal. Els santcugatencs, cinquens, encadenen dos triomfs consecutius i juguen davant un rival que únicament ha guanyat dos partits, però tots dos com a local. En el partit es veuran les cares els dos màxims golejadors del grup, el santcugatenc Marc Jordán amb 42 dianes i l’egarenc Marc López, amb 40.

El tècnic de l’Handbol Sant Cugat, Andrei Xepkin, ha alertat del perill del Terrassa al pavelló de Can Jofresa. Els egarencs han superat el Sant Esteve Sesrovires i el Poblenou, rival que ha estat l’únic que ha superat l’Handbol Sant Cugat. Els vermell-i-negres són conscients que serà un partit complicat i que han de sumar un triomf per seguir mirant de ben a prop el líder, l’Esplugues, que suma dos punts més que els santcugatencs.

Declaracions

Andrei Xepkin

Serà un partit molt exigent on qualsevol equip pot superar a qualsevol. Una pista molt complicada.