L’hotel de quatre estrelles de la Rambla del Celler obrirà les portes el proper 1 d’abril

hotel.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
25/11/03 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Economia

El nou hotel que l’empresa Habitat està construint a la Rambla del Celler obrirà les seves portes l’1 d’abril. El nou complexe, amb 97 habitacions dobles, restaurant i sala de congressos, ha comportat una inversió total de 12 milions d’euros. L’alcalde ha explicat que l’hotel ha de cobrir el doble objectiu d’atraure turisme cultural a la ciutat, i potenciar, alhora, el Teatre-auditrori com a palau de congressos.

En forma d’ull de bou, el nou hotel de la Rambla del Celler comportarà la contractació, en principi, de 50 persones però l’objectiu és arribar als 55 treballadors. A falta de 5 mesos per la seva obertura, de moment, ja té prereservades un 40 % de les habitacions. El nou complex neix amb una voluntat de ser un equipament urbà, de manera que la ciutat, en el seu conjunt, se’n pugui beneficiar i pugui fer ús, per exemple, del servei de restaurant o de la sala de congressos i reunions. Per l’alcalde, que ha visitat avui les obres, l’hotel ha d’ajudar a dinamitzar la ciutat i atraure turisme cultural a l’entorn del Monestir i el museu:

Lluís Recoder, però, ha destacat que la ciutat ha de saber aprofitar les sinèrgies que es puguin crear entre el Teatre-auditori i l’hotel de manera que els dos equipaments se’n beneficïin mútuament.

El conseller delegat d’Habitat ha explicat que l’empresa té gran expectatives en el projecte atès que és l’únic hotel urbà amb què compta, ara com ara, Sant Cugat. Ferran Cirera espera operar a ‘tot ritme’ ben aviat:

L’hotel, de quatre estrelles, compta amb 93 places d’aparcament i els seus responsables no descarten que algunes d’aquestes places es puguin oferir a la ciutat.L’Hotel, que té una superfície construïda de 5.000 metres quadrats, disposa de 23 habitacions per planta, distribuïdes als laterals, de manera que l’espai central queda lliure i permet crear un zona oberta amb dos ascensors panoràmics. El preu mig per habitació serà d’uns 90 euros.