L’Handbol Sant Cugat disputa el primer partit de la segona volta a la pista del Bordils, segon classificat de la Primera Catalana. El conjunt de Jordi de la Cruz ve de superar còmodament l’OAR de Gràcia per 32 a 26. Els santcugatencs són quarts a la general a només un punt del Bordils, que és segon.
L’Handbol Sant Cugat obre la segona volta a la pista del Bordils. L’equip vermell-i-negre ha tancat la primera volta amb un balanç de quatre victòries, un empat i dues derrotes. D’aquesta manera els santcugatencs se situen a la quarta plaça de Primera Catalana, a tan sols un punt del Bordils, segon a la general. El pivot de Sant Cugat Esteban Rodríguez explica que els dos punts són molt importants perquè guanyar significaria situar-se entre els primers classificats.
Els vermell-i-negres van guanyar l’OAR Gràcia de Sabadell sense gaires problemes per 32 a 26. Rodríguez comenta que després de la victòria l’equip està força animat.
El santcugatenc Aleix Morera continua lesionat i no jugarà aquest cap de setmana. L’enfrontament tindrà lloc dissabte a un quart de vuit del vespre a la pista del Bordils.

