Lidia Rubio cerca l’ascens a Segona Divisió amb l’Espanyol B

La santcugatenca es jugarà l'ascens a la segona categoria estatal a partit únic a finals de juliol

200620-lidiarubio_font_davidalberich_2020.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
21/06/20 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

La futbolista santcugatenca de l’Espanyol B, Lidia Rubio, es jugarà l’ascens a la Segona Divisió del futbol estatal a partit únic el cap de setmana del 25 i 26 de juliol a las Rozas, Madrid. Les blanc-i-blaves, campiones del grup 3 de Primera Nacional, coneixeran el rival durant el sorteig del 2 de juliol. El Monte, Añorga, Betis B, La Solana, Unión Viera, Aldaia o Joventut Almassora són els possibles rivals del conjunt de Lidia Rubio.

Temporada brillant de l’Espanyol B que ha dominat amb mà de ferro la competició amb 63 punts sumats i amb nou més que el seu immediat perseguidor, el Sant Gabriel. Les blanc-i-blaves han sumat 17 victòries, un empat i una única derrota a la competició domèstica. Després de finalitzar la competició per la crisi del coronavirus, l’equip ha tornat als entrenaments des de fa algunes setmanes per preparar els 90 minuts de joc que poden valdre un ascens de categoria. Segons Lidia Rubio cal preparar-se bé per aquest partit que decidirà l’ascens. Exigència màxima en un matx únic i on qualsevol errada pot penalitzar de manera definitiva. Rubio compleix la seva primera temporada a l’Espanyol B, procedent del SantCu on ha jugat durant tota la seva carrera esportiva.

Declaracions

Lidia Rubio

És igual el rival que ens toqui perquè tots els equips saben que es juguen l’ascens.