L’influencer i youtuber Long Li Xue ha fet un pas endavant en la seva trajectòria professional i ha creat Anhelo, una agència de comunicació. Resident a Valldoreix des de fa més d’un any, l’emprenedor, que acumula 137.000 seguidors a TikTok i més de 30.000 a Instagram, vol traslladar la seva experiència com a creador de contingut a marques que “busquen connectar amb les comunitats digitals d’una manera més propera i personalitzada”.
En una entrevista a la secció Sant Cugat Emprèn amb Kuka Fernández al magazín ‘Faves comptades’, Li Xue ha explicat per què va decidir crear Anhelo l’octubre de l’any passat. “Les xarxes són temporals, un dia pots estar amunt i un altre avall. Crear l’agència és una manera d’aprofitar l’experiència adquirida i ajudar altres marques a fer contingut que connecti amb les persones.”
El model d’Anhelo es basa en una “estructura líquida” que associa creadors de contingut i editors de vídeo amb cada marca per oferir un servei més personalitzat. Això permet, segons Li Xue, fugir de l’esquema tradicional de les grans agències, on els equips han de repartir el temps entre molts clients, i apostar per una relació més propera i eficient.
L’emprenedor remarca que mai treballaria amb empreses amb les quals no se sentís alineat: “No se m’acudiria mai fer continguts promocionals per alguna empresa d’apostes esportives en línia, per exemple. Són valors que cadascú porta des de casa i t’has de sentir còmode amb els clients que treballes”, assegura.
A Sant Cugat, on viu des del maig del 2024, hi ha trobat “la pau i l’encant d’una ciutat petita” com la de la seva Girona natal i la proximitat a Barcelona. També hi ha trobat un entorn favorable per a l’emprenedoria i el comerç local: “Aquí es fa molta vida de carrer i encara és un lloc on la gent aposta pel negoci de proximitat. Això també t’empeny a voler crear i fer comunitat”, explica.
Trajectòria professional
Amb 25 anys, Long Li Xue acumula gairebé una dècada de trajectòria a les xarxes socials. Va començar quan tenia 16 anys compartint contingut humorístic i amb el temps s’ha convertit en un dels creadors més reconeguts en català. Més enllà de les xarxes, l’influencer també ha col·laborat al programa ‘Adolescents iCat’ i va presentar del canal de Twitch d”Eufòria’, el talent show de TV3.

