Llorenç Batchallí és el nou president dels Amics de Unesco Valldoreix-Sant Cugat

logo-unesco.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
06/05/04 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Cultura

Llorenç Batchallí ha rellevat Montserrat Rumbau al capdavant de la presidència dels Amics de la Unesco Valldoreix-Sant Cugat. Batchellí enceta una nova etapa amb la voluntat de mantenir la qualitat del programació oferta fins ara i, sobretot, obrir els Amics de la Unesco a la gent més jove.

Un dels col.laboradors més estrets dels Amics de la Unesco s’ha convertit en el nou president de l’entitat, durant els pròxims quatre anys. La junta directiva del col.lectiu ha acceptat la candidatura de Llorenç Batchallí com a nou president, substituïnt a Montserrat Rumbau que ara ocupa la presidència honorífica. Batchallí lidera ara l’entitat santcugatenca amb la voluntat d’enriquir, encara més, els eixos programàtics que s’han ofertat fins ara. Xerrades, ponències, excursions i cine-fòrums han estat els ingredients d’una programació que Batchallí ha valorat molt positivament:

Declaracions

Llorenç Batchallí

Ha estat una etapa molt bona en què s’ha tractat cultura, pau, història… Tot això ha ponents importants

A banda de continuar la tasca d’ajuda humanitària a Romania, la nova etapa dels Amics de la Unesco afronta reptes de superació com el d’obrir-se a més sectors de la societat. En aquest sentit, Batchallí considera imprescindible captar l’atenció dels més joves amb activitats que puguin organitzar ells mateixos:

Aquest pla s’emmarca dins l’objectiu de Batchallí de fomentar la vessant educadora dels Amics de la Unesco. L’entitat es planteja portar les seves conferències i exposicions a les escoles i entitats que vulguin implicar-se en el projecte cultural de l’entitat.