L’Oficina d’Atenció al Ciutadà ha gestionat més de 53.000 tràmits en el seu primer any de funcionament

oac2.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
05/06/03 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Municipal

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) ha gestionat més de 53.000 consultes durant el seu primer any de funcionament. Més d’un 98 per cent dels ciutadans que han utilitzat l’Oficina valoren molt positivament el servei, que fa poques setmanes va rebre el certificat de qualitat ISO 9000.

La posada en marxa de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, amb l’objectiu de tramitar de forma eficient les consultes dels ciutadans, ha suposat també un canvi important dels sistemes interns de gestió i informació de l’Ajuntament. Segons la tinent d’alcalde en funcions de Serveis Generals, Mercè Conesa, la valoració del primer any de funcionament és del tot satisfactòria:

Els tràmits més habituals de l’Oficina són els relacionats amb el registre municipal, el padró d’habitants i el pagament d’impostos. Segons Mercè Conesa, els reptes pels pròxims anys són ampliar el nombre de gestions que es poden fer a l’Oficina i portar aquests serveis a les seus dels districtes i a la web municipal:

Conesa ha afegit que l’Ajuntament vol ampliar l’atenció a les hores més freqüentades, amb l’objectiu que un 80 per cent de les gestions es puguin resoldre en 10 minuts. Actualment, un ciutadà s’ha d’esperar un promig de 12 minuts i mig perquè l’atenguin, i resol la seva consulta en menys de 9 minuts.