L’Oficina d’Atenció al Ciutadà celebra el seu primer aniversari de funcionament amb més de 68.000 consultes presencials i més de 180.000 consultes telefòniques a través del 010. L’OAC oferirà, abans que acabi l’any, la possibilitat de realitzar els tràmits per Internet i, alhora, facilitarà les gestions amb altres administracions.
L’Oficina d’Atenció al Ciutadà està pendent de la certificació electrònica que garanteixi la seguretat de les operacions per posar en marxa el nou servei. A partir d’ara serà possible fer els tràmits per Internet i s’està a l’espera d’un acord per poder fer les gestions de l’administració de l’Estat. La regidora de Comunicació, Marta Subirà, ha explicat en què consistiran aquestes dues iniciatives.
Actualment, l’OAC fa una trentena de gestions més que en els seus inicis. Des que es va posar en marxa, ara fa un any, s’han realitzat un total de 68.400 atencions presencials i més de 100.000 atencions a través del servei telefònic 010. Unes xifres que valora molt positivament la regidora Marta Subirà, que destaca sobretot la reducció del temps d’espera de 14 a 9 minuts.
Tot i que, es va ampliar l’horari a les tardes, els 75% dels ciutadans continuen acudint a l’OAC durant el matí. L’Oficina d’Atenció al Ciutadà, que va obtenir la certificació de qualitat ISO 9000, compta amb 14 gestors i 7 operadores del servei 010.

