L’Oficina d’Atenció al Consumidor ofereix suport als afectats dels gimnàs Fitness Land

-->
Enllaç copiat al clipboard
02/06/03 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Els afectats per l’incompliment de contracte de l’empresa Fitness Land es poden dirigir a l’Oficina d’Atenció al Consumidor per tramitar les seves reclamacions davant l’Institut Català de Consum. De moment, l’empresa s’ha negat a acollir-se a una mediació.

De moment, s’ha posat el cas en coneixement de l’Institut Català de Consum. S’ha intentat forçar una mediació i també un arbitratge però l’empresa s’ha tancat en banda en els dos casos. Segons ha explicat Mercè Àlvarez, de l’Oficina de Defensa del Consumidor, Fitness Land podria haver incorregut en un delicte de publicitat enganyosa i també incompliment de contracte:

L’OMIC també s’ofereix per donar assessorament jurídic a les persones que, a títol personal, vulguin iniciar la via penal. En tot cas, Mercè Alvarez ha explicat que una altra possibilitat és tramitar les denúncies davant la Direcció General de Consum de la Generalitat

Recordem que no és la primera vegada que clients -com en el cas de les escoles d’anglès d’Opening i Brigton -que han contret un crèdit per l’obtenció d’un servei es queden amb les mans buides després que l’empresa tanqui portes ja que a qui deuen els diners és a l’entitat financera i no pas a l’empresa que dóna el servei.