L’Oficina de Turisme rep un miler de consultes a l’estiu

monestir-vista-general.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
31/08/06 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Municipal

L’Oficina de Turisme Municipal atén, principalment, consultes dels propis santcugatencs. De les prop d’un miler de consultes que ha rebut l’oficina aquest estiu, 7 de cada 10 són qüestions de residents a la ciutat, que sobre tot s’interessen per dades històriques, recorreguts turístics i el mapa del municipi.

Aquest estiu els santcugatencs han aprofitat per conèixer millor la ciutat. L’Oficina de Turisme ha atès més 700 consultes de santcugatencs. La resta de visites són de catalans, seguit per turistes anglesos i francesos. La tinenta d’alcalde de Cultura, Àngels Solé, assegura que Sant Cugat és un actiu turístic pel propi ciutadà del municipi.

Les visites turístiques a Sant Cugat han crescut lleugerament respecte l’any passat. L’equip de govern creu que s’ha de seguir potenciant els actius de la ciutat com el patrimoni i la naturalesa. Segons Àngels Solé, un exemple de potenciació de turisme és el projecte del Camí dels Monjos.

El Camí dels Monjos és una antiga via de comunicació entre els Monestirs de Sant Cugat i Sant Llorenç de Munt que travessa Sant Quirze i Terrassa.