L’Oficina Local d’Habitatge ha iniciat el trasllat cap al seu emplaçament definitiu, a Torreblanca. Un cop traslladat el CAP de Salut Mental que hi havia en aquest edifici, l’objectiu de l’Ajuntament és poder centralitzar en una mateixa zona totes les dependències relacionades amb Promusa i amb les polítiques d’accés a l’habitatge.
Després de la seva inauguració, al mes de desembre, en un emplaçament provisional a l’edifici de gent gran de Promusa de la plaça Lluís Millet, l’Oficina Local d’Habitatge ha iniciat ja el seu trasllat cap a la seva ubicació definitiva, a la zona de Torreblanca. D’aquesta manera, es volen centralitzar en una mateixa zona tots els tràmits relacionats amb Promusa i amb les polítiques d’accés a l’habitatge. Així ho ha explicat l’alcalde, Lluís Recoder.
Lluís Recoder
Aquesta oficina està gestionada per Promusa i s’encarrega d’atendre i gestionar tots els tràmits a les promocions d’habitatge públic però també tots aquells tràmits i gestions en matèria d’habitatge que depenguin de la Generalitat. L’oficina també s’encarrega de crear i gestionar borses d’habitatge de lloguer social i per a gent jove, amb l’objectiu de posar en circulació a un preu més econòmic pisos desocupats o en mal estat que no poden entrar dins el circuit immobiliari.

