L’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) ha reforçat el servei de cara a les preinscripcions escolars per a segon cicle d’infantil, primària i ESO,
Horaris de l’OME
– De dilluns a divendres de nou del matí a dues de la tarda al telèfon 93 565 70 00. – Atenció telemàtica al correu ome@santcugat.cat – Atenció presencial amb cita prèvia. Es pot sol·licitar a partir d’aquest dimecres trucant al 010 (telèfon fix) o al 900 104 941 (des de mòbil o fora del municipi). L’atenció serà a partir del 19 de maig, quan comencen les preinscripcions presencials.
Calendari de les preinscripcions
Les preinscripcions escolars per al curs 2020-2021 d’infantil, primària i ESO serà del 13 al 22 de maig. Segons ha informat la conselleria d’Educació, tots els tràmits es podran fer en línia per evitar desplaçaments als centres, tot i que es podrà fer de forma presencial només amb cita prèvia, entre el 19 i el 22.
Escoles bressol
El període de preinscripció per a les escoles bressol municipals serà entre el 18 i 29 de maig. Per formalitzar-la, cal enviar un correu electrònic amb un conjunt de documentació a l’escola bressol demanada en primera opció. Els tràmits es poden consultar al web de l’Ajuntament.
L’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) atendrà de forma presencial (excepcionalment i només en els casos ja esmentats) del 25 al 29 de maig.

