L’Olimpyc Floresta perd el primer partit de la temporada a Can Llobet davant el Montornés per 4 gols a 5. L’equip de Pwepe Sànchez juga un bon matx, sobretot a la segona meitat, però no pot amb el conjunt del vallès oriental en els moments claus del partit. Amb aquesta derrota els florestans porten un punt de sis possibles.
El propòsit de l’Olimpyc Floresta era comença a casa guanyant i fer del pavelló de Can Llobet una pista inexpugnable pels contraris. De moment les coses no han començat gaire bé però, tant el tècnic, Pépe Sànchez, com la plantilla es mostrem molt tranquils, ja que el joc exhibit en els dos primers partits de lliga, sobretot el d’aquest cap de setmana davant el Montornés, ha estat bastant bo. La primera derrota de la temporada va arribar com a local i enfront un Montornés que va deixar clar, amb el seu joc, que serà dels equips forts i candidats per pujar de categoria. El resultat de 4 a 5 mostra, tot i la derrota, la igualtat entre els dos conjunts i també la mala sort dels florestans de cara a porteria i els errors arbitrals que van afavorir al rival. El pivot Rubén Bosch diu que va ser un matx molt igualat i que ells també es podien haver emportat la victòria.
La notícia positiva va ser el joc, la lluita i la força, com a equip, de l’Olimpyc, que mai va donar per perdut el matx i sempre va estar a sobre del Montornés. En dos partits, l’Olimpyc ha tret només un punt. L’any passat, per aquestes dates, l’equip de Pépe Sànchez portava dues victòries. Per Rubén Boch això no es preocupant, ja que creu que l’equip aconseguirà l’objectiu de la permanència.
Els florestans visitaran, la setmana vinent, la pista del Sant Vicentí, un equip que s’ha reforçat molt.

