L’Olímpyc Floresta vol sortir del descens davant el Catgas Santa Coloma B

futbol_sala_olimpyc_2015-arxiu.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
09/12/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol Sala

L’Olímpyc Floresta rep el Catgas Santa Coloma B avui a les nou de la nit en matx corresponent a la jornada 14 del grup 3 de Segona B de futbol sala. Els florestans encadenen tres derrotes consecutives i volen sortir de la zona de descens davant un rival candidat a l’ascens de categoria.

Els florestants necessiten redreçar el rumb i tornar a guanyar per sortir de la penúltima posició de la taula classificatòria. És una jornada intersetmanal que servirà per veure el retorn a les pistes de Martí Àngel que torna a la disciplina de la Floresta després de retirar-se la temporada passada. Fernando serà baixa en el conjunt de Xaloc Rion. El Catgas Santa Coloma B arriba com a tercer classificat, a cinc punts del líder, l’Escola Pia i amb un balanç de tres victòries i un empat a les quatre últimes jornades de competició. Els visitants, filial del primer equip que milita a Divisió d’Honor, són un equip jove i amb molta qualitat segons l’entrenador de l’equip, Xaloc Rion.

Declaracions

Xaloc Rion

Hem de fer les coses millor i recuperar la bona dinàmica de la temporada passada.

L’Olímpyc Floresta només ha sumat un triomf com a local a Can Llobet. Va ser davant l’Esplugues el 24 d’octubre.