L’Olímpyc vol estirar el bon final del 2015 davant el Riera de Cornellà

futbol_sala_olimpyc_1516.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
08/01/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol Sala

L’Olímpyc Floresta espera mantenir l’encert i bon estat de forma de finals d’any davant el Riera de Cornellà, dotzè classificat del grup 3 de Segona B de futbol sala, que rep els florestans aquest dissabte a tres quarts de sis de la tarda. Els de Xaloc Rion van encadenar tres victòries seguides abans de les vacances de Nadal i pretenen seguir en aquesta trajectòria ascendent per sortir d’una vegada per totes del descens.

Després d’un dur inici de curs, amb uns resultats que han condemnat l’Olímpyc a les darreres posicions de la classificació, l’equip va recuperar sensacions i va tenir un brillant final d’any amb triomfs davant Catgas Santa Coloma, Pallejà i Salou. Un bon rendiment que es va veure estroncat per la desafortunada aparició de les vacances, però que el tècnic de l’equip, Xaloc Rion, espera allargar davant un consistent Riera de Cornellà, que és a només dos punts, en 12a posició. Cornellanencs i florestans tenen en aquesta cita un matx clau per a les aspiracions de permanència, un element que Rion té present i que, segons l’entrenador, pot fer que el partit sigui dur, lent i sense gaire gols. Malgrat això, el tècnic creu en el valor defensiu dels seus homes i en la pòlvora davant dels atacancs més en forma de l’equip, com Edu i Albert Cardona.

Declaracions

Xaloc Rion

Hem d’intentar fer com els últims partits, una defensa dura i intensa, i aprofitar el talent que tenim davant.

Fernando i Martí Casas seran dubte per a la primera jornada de l’any. L’Olímpyc és avantpenúltim a només un punt de la salvació.