L’Olympic Floresta rebrà 12.000 euros del seu espónsor Hierros Lubesa

-->
Enllaç copiat al clipboard
23/09/05 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol Sala

L’empresa santcugatenca Hierros Lubesa patrocinarà amb12.000 euros l’Olympic Floresta aquesta campanya. El president de Hierros Lubesa, Enrique Pérez, ha manifestat en l’acte de signatura celebrat dijous a l’Ajuntament que un dels motius pels quals s’ha decidit ajudar a l’Olympic és perquè el club florestà aposta molt fort per la pedrera.

Després de signar els pertinents contractes d’esponsorització que vinculen durant aquesta temporada 2005-2006 a l’Olympic Floresta i a Hierros Lubesa, l’empresa local passarà a ser el principal espónsor del club florestà. L’altra firma que dona el seu suport a l’Olimpyc és l’empresa d’enllumenat Moseca, que fa una aportació d’uns 5.000 euros. El president de l’Olympic Floresta, Joan Ramon Subirats, es mostra molt satisfet per haver arribat a aquest acord i diu que aquests diners serviran per millorar la qualitat del club.

D’altra banda, l’alcalde de la ciutat, Lluís Recoder, ha destacat l’esforç de Hierros Lubesa per la seva implicació en l’esport de la ciutat.

Hierros Lubesa ha signat per un any amb l’Olimpyc, que amb aquest patrocini amplia el suport que rebrà aquesta temporada.